Bila Hati Mula Bicara
Disebalik bibir yang meniti senyuman, disebalik mata yang mengenyit manja, disebalik raut wajah yang memikat, disebalik gerak-geri yang menawan, disebalik suara yang lunak mulus, tersimpan seribu kata disebalik bicara, tersimpan seribu makna tanpa pembayangnya, tersimpan seribu rahsia tanpa usulnya, tersimpan seribu rasa tanpa derianya. Bila hati mula bicara....

Bangun dari tido

By Katak Yang Hina
Special thanx kat erin a.k.a sk8girl yang dah kejutkan aku dari tidur yang lena.. lama betoi aku tak post entry. mungkin salah satu sebabnya pasal ader yang salah salah faham dengan apa yang aku nak sampaikan sebenarnya. aku pon tak tau ler.aku cuma tulis apa yang aku rasa betul dan apa yang aku rasa orang dapat amik kebaikan dari apa yang aku tulis.

mungkin orang-orang nih dikalangan pembaca tersurat... kena tulis straight to the point. insya Allah... aku akan cuba kurangkan berkias lepas nih.. tapi jangan pula terasa nanti sebabnya kalau tak berkias.. maka ayat akan menjadi lebih pedas dan mengancam.

Aku penah ditegur beberapa kali akubat dari ke'laser'an aku.. tapi aku tak marah sesaper pon... sebab setiap orang bleh tegur aku... setiap orang bleh cakap apa saja. tuh pasal mulut nih Allah bagi sorang satu. bukan kena share ngan orang lain pon. kalau semua mengangguk terima jer apa orang lain cakap... macam mana idea nak berkembang? Betoi tak?
 

0 comments so far.

Something to say?