Bila Hati Mula Bicara
Disebalik bibir yang meniti senyuman, disebalik mata yang mengenyit manja, disebalik raut wajah yang memikat, disebalik gerak-geri yang menawan, disebalik suara yang lunak mulus, tersimpan seribu kata disebalik bicara, tersimpan seribu makna tanpa pembayangnya, tersimpan seribu rahsia tanpa usulnya, tersimpan seribu rasa tanpa derianya. Bila hati mula bicara....

My Part-Time Job

By Katak Yang Hina
Bebaru nih aku shoot untuk wedding di Tanjung Rambutan, Perak... Job ni member aku passing kat aku pasal dia tak dapat hadir..

Apa yang aku suka dengan majlis nih adalah pengantin yang sporting.. sempoy jer... dedua nya adalah polis yang bertugas di IPD Pahang... Tahniah untuk Eijad dan Ilwani atas Mahligai Bahagia yang baru dibina... Nih salah satu shot yang aku amik... nanti aku post lagi sebab dalam proses editing.




 

3 comments so far.

  1. annapeje February 11, 2009 at 12:51 PM
    nanti bole shoot gambo baby aqil :d
  2. Anonymous February 13, 2009 at 12:21 AM
    perghh~
    mmg ko nie superb la ad~
    seriusly nice editing~
    hhahahah...
    leh ajar aku skit2 nanti~
    wakakaakka..
  3. .:CiK ArA:. February 15, 2009 at 10:32 PM
    pergh cantik sangat2...

Something to say?