Bila Hati Mula Bicara
Disebalik bibir yang meniti senyuman, disebalik mata yang mengenyit manja, disebalik raut wajah yang memikat, disebalik gerak-geri yang menawan, disebalik suara yang lunak mulus, tersimpan seribu kata disebalik bicara, tersimpan seribu makna tanpa pembayangnya, tersimpan seribu rahsia tanpa usulnya, tersimpan seribu rasa tanpa derianya. Bila hati mula bicara....

Jemputan kepada semua...

By Katak Yang Hina
Assalamualaikum... kehadapan semua kengkawan.. saya sebagai pemegang mohor besar raja-raja melayu dengan berbesar hati untuk menjemput tuan/puan/dato/datin/tan sri/puan sri/datuk/nenek/ayah/abang/adik/kakak/makcik/pakcik/kulaan-kulaan/kengkawan/member/rakan/sahabat/teman dan sesiapa yang mengenali aku dan bakal isteri iaitu Nur Aishah Lee Binti Abdullah untuk datang sama-sama meraikan kenduri kesyukuran pernikahan kami.

Walau bagaimanapun, hanya 100 orang pertama sahaja yang dapat menjamu selera dan yang lain boleh lah menikmati pemandangan persekitaran yang subur menghijau. Ini adalah kerana allocation dari budget 2008/2009 telah terpesong dari perjalanan asal disebabkan kelembapan ekonomi dunia.

Dengan sebab itu lah tuan/puan/dato/datin/tan sri/puan sri/datuk/nenek/ayah/abang/adik/kakak/makcik/pakcik/kulaan-kulaan/kengkawan/member/rakan/sahabat/temandan sesiapa yang mengenali kami digalakkan membeli hadiah yang mahal semasa datang ke sini bagi membantu merancakkan kembali ekonomi malaysia amnya.

hahaha... amacam? ok tak jemputan aku? Acah jer... anyway jemputan nih memang sebenar dan tiada yang benar melainkan yang benar.... so aku menjemput semua... kalau makanan tak cukup nanti aku blanjer korang kat mapley




versi besar untuk print
 

10 comments so far.

  1. Miss Reen January 17, 2009 at 12:09 AM
    congrates!!!!!!!!!!!!!
  2. Anonymous January 18, 2009 at 2:38 PM
    kawin jgk mmber aku nih....tahniah angah...semoga berkekalan hingga dunia n akhirat,insallah kalo xder halangan aku kan dtg tgk ko....

    from izam_vespa
  3. cik temah January 18, 2009 at 6:56 PM
    aku nak... kad real br aku datang majlis kawen ko!!!! ko bg kat nizamm suh pas kat aku... aku tak kiraaaaa!

    hahahahahahahaha
  4. Anonymous January 19, 2009 at 12:05 PM
    tahniah angah...sorila trus terang aku ckp aku xdpt dtg...aku balik johor ar jumaat atau sabtu tu... tahniah lg skali...kawin gak... jgn ilang garang kat kjkm lpas kawin lak hahahahahaha
  5. .: Sugar-cRave :. January 20, 2009 at 5:29 AM
    waaahhhh...nak tawen daaaa...adehh..camne nak dtg neh ekk...;p

    pepe pun congrat ek pren...
  6. annapeje January 20, 2009 at 12:02 PM
    insyasaAllah ..
    n thanks 4 da kad jemputan ehehehe
    abg puad nk tawen yea2
  7. Dee jaffar January 23, 2009 at 1:55 PM
    congrat!!~
    akhir yer kahwin gak..
    walopun bermcm dugaan dn cobaan akhir ye slamat ke garisan penamat..
    Selamat Pengantin Baru yer..
    smoga bahagia sampai ke akhir hayat..

    actually..
    patik memohon seribu kemaafan sbb xdpt nak dtg ke majlis abg atas sbb konflikasi timetable class yg sungguh kronik.

    ape pun nanti ila passingkan hadiah jer yerk..
    so slamat berumahtangga..
  8. Anonymous February 10, 2009 at 9:37 PM
    congrats bro..congrats bro..
    tak nak pos kad kahwin ke?
  9. Anonymous February 13, 2009 at 12:24 AM
    hahahah~
    baru jumper ari tue tibe2 jer dapat sms nak kawen dah~
    anyway congratez~
    insyaallah aku datang~
    hahaaahha...
    pic bakal pengantin pompuan mane?
    wakakakaka~
  10. Anonymous February 19, 2009 at 5:20 PM
    salam..hi fuad..congrats ye nk kawin luse(arini baru 19/2)smoga bhgia hgga akhir hayat.tkejut gak dgr awk nk kawin da.neway,cek x pat dtg la cz ade tuntutan keje di KL..k..smg sume slmt..

Something to say?