Bila Hati Mula Bicara
Disebalik bibir yang meniti senyuman, disebalik mata yang mengenyit manja, disebalik raut wajah yang memikat, disebalik gerak-geri yang menawan, disebalik suara yang lunak mulus, tersimpan seribu kata disebalik bicara, tersimpan seribu makna tanpa pembayangnya, tersimpan seribu rahsia tanpa usulnya, tersimpan seribu rasa tanpa derianya. Bila hati mula bicara....

Kumpulan Jiwa- Muk Dan Seri

By Katak Yang Hina
Kepada Kumpulan Jiwa iaitu Muk (Vokalis) dan Seri (Guitar), entry kali nih aku buat tribute especially untuk korang tanda support aku pada korang. Lepas nih korang datang kl belanjer aku makan... hahahhaha. Bagi penggemar muzik yang lain... depa duorang nih member aku dari Manjung, Perak. Ini lagu-lagu test market diorang... aku harap korang dengar dan bagi komen supaya diorang bleh perbetulkan mana yang tak betul dan bleh tros berkarya....

Link Myspace diorang

so... enjoy.... layankan single pertama diorang...



Kumpulan Jiwa - Ku Disini


Kumpulan Jiwa - Buat Yang Tercinta

 

3 comments so far.

  1. Anonymous May 10, 2008 at 8:11 PM
    uish.. baguih laaa.. bleh la saport baru nyer group nieh.. 4 seri n muk.. kerja keras ek untuk capai kejayaan.. good luck~!!!! :D
  2. Anonymous May 11, 2008 at 6:46 PM
    suara mcm riz pon ada wahahahah!
  3. Anonymous June 6, 2008 at 9:34 AM
    update la blog hang

Something to say?