Bila Hati Mula Bicara
Disebalik bibir yang meniti senyuman, disebalik mata yang mengenyit manja, disebalik raut wajah yang memikat, disebalik gerak-geri yang menawan, disebalik suara yang lunak mulus, tersimpan seribu kata disebalik bicara, tersimpan seribu makna tanpa pembayangnya, tersimpan seribu rahsia tanpa usulnya, tersimpan seribu rasa tanpa derianya. Bila hati mula bicara....

Gambo Misteri

By Katak Yang Hina
Minggu lepas aku balik ke kampung aku.. nak kata balik raya tuh idak ler pasal aku balik lepas raya... tak larat beb... demam. Masa aku kat kampung... aku belek belek album lama... pastuh aku jumpa gambo misteri nih. Gambo aku ngan sepupu aku... Jeng Jeng Jeng... yang buat aku heran... apsal muka kitorang cam tuh... cuba orang tengok gambo kat bawah nih... pastuh cuba bagitau aku... agak agak ape yang terjadi sebenarnya....

Gambo 1.




Gambo 2.

Aku sendiri pon no idea ape yang berlaku masa tuh... taun 1983 kot. kalo tak salah aku ler... lokasi dia kat kampung sungai lampam, sungai manik, teluk intan, perak. tapi kampung aku tuh tak der orang dah... semua dah pindah pi bandar... yang ader kat sana skarang nih cuma dusun durian je.. tuh pon ader ler 5-6 pokok. hehehe... anyway... bagi komen sket pasal gambo nih tau... tolong aku dapatkan balik memori aku
 

5 comments so far.

  1. Miss Reen December 27, 2007 at 6:09 PM
    dah naper muka gitu?
    tp sgt la kiut!
    muka tembam belaka..
    miakakakakakakaka
  2. Zura December 28, 2007 at 11:51 AM
    apa yg ditakutkan tu?

    smpai bulat2 mata nengoknya?

    hihihihi.. :p

    tp mmg cute la ko puad masa kekecik camni..

    dah beso lagik la cute... :p

    hahahhhaha..!!!
  3. fat ass January 1, 2008 at 12:41 AM
    superkiut :)
  4. me February 12, 2008 at 3:59 PM
    gambar 1
    budak kiri - "aku tau aku yang pecahkan pasu tu.. tapi ko tlg ar cover aku. carik la idea cepat.."
    budak kanan - "jab2 aku usha line.. aku pk sat.. rasa cam nak kantoi jek ni.. tak pasal aku pun kena ni.. ko ni nyusahkan tul ar"

    gambar 2
    budak kiri -" argh mati aku..mesti lunyai muka aku dirobek2.. pasu fav mak aku tu"
    budak kanan -" ha kan aku da kata.. kantoi dah.. pe kata ko gi jek menyerah diri..."
  5. Katak Yang Hina February 20, 2008 at 7:57 PM
    reen : dulu aku tembam kan... kan ... kannn

    misha : aku pon tak pasti ape yang aku tengok pada masa tuh..
    beso lagi cute???... muka macam bontot kuali nih ko kata cute?? huhuhu..

    bloomgalz : tengkie..!!

    eya : mungkin ler kot... masa kecik aku memang nakal

Something to say?