Bila Hati Mula Bicara
Disebalik bibir yang meniti senyuman, disebalik mata yang mengenyit manja, disebalik raut wajah yang memikat, disebalik gerak-geri yang menawan, disebalik suara yang lunak mulus, tersimpan seribu kata disebalik bicara, tersimpan seribu makna tanpa pembayangnya, tersimpan seribu rahsia tanpa usulnya, tersimpan seribu rasa tanpa derianya. Bila hati mula bicara....

Gambo aku dedolu. Sape Kate Orang Gemok Susah Nak Kuruss??

By Katak Yang Hina
Aku malas nak cakap banyak pasal gegambar kat sini... korang tengok jer ler. dedolu aku memang gemok. tapi berkat daya usaha aku yang menyedari obesiti ini membahayakan kesihatan. lalu aku turunkan berat badan pada usia aku 6 taun... hehhehehe


Biar hati yang bicara. jangan molot yang mengata.... Saksikanlah... Ripley's Believe It Or Not!










Tak baik gelakkan orang tau... mak aku cakap dosa.... baik korang mintak maap kat aku balik... alaaa. bukan susah pon... blanjer aku mekdi punye foldover jer... hehehehhe

 

3 comments so far.

  1. Miss Reen December 27, 2007 at 6:06 PM
    so kiut!
    miakakakaka..aku tak sanggup nak pampang aku masa kecik..
    sbb aku comel sgt! hahahahaha
  2. Zura December 28, 2007 at 11:30 AM
    sama le aku..

    masa kecik aku tersangatlah comel..

    sbb tu aku pikir dua tiga empat lima kali nak pampang...

    takut ada orang 'ter'minat plak nnt..

    bahaya!!

    hahahahaah!!!!
  3. Katak Yang Hina February 20, 2008 at 8:08 PM
    reen : aheheheh... akhirnya ko pampang gak gambo ko masa kecik... besh besh...

    misha : kalo ko pampang gambo bogel masa kecik pon tak der orang minat punye.... jangan riso

Something to say?