Bila Hati Mula Bicara
Disebalik bibir yang meniti senyuman, disebalik mata yang mengenyit manja, disebalik raut wajah yang memikat, disebalik gerak-geri yang menawan, disebalik suara yang lunak mulus, tersimpan seribu kata disebalik bicara, tersimpan seribu makna tanpa pembayangnya, tersimpan seribu rahsia tanpa usulnya, tersimpan seribu rasa tanpa derianya. Bila hati mula bicara....

Langkawi..

By Katak Yang Hina





Yang nih gambo masa aku gi meeting kat langkawi... Actually aku tak pernah pegi langkawi. bila aku sampai sana, aku kecewa sket pasal aku ader high expectation terhadap langkawi. Sebagai tumpuan pelancong dan pusat pameran aeronautik, sepatutnya keadaan kat sana lebih baik. Aku terasa macm aku bukan kat Malaysia. Aku rasa macam aku kat Siam plak. Ntah ler... mungkin sangkaan aku jer kot. Tapi scenery dia bleh tahan ler. Aku tak sempat nak round abeh. Maybe next vacation aku round semua kot.
 

0 comments so far.

Something to say?