Bila Hati Mula Bicara
Disebalik bibir yang meniti senyuman, disebalik mata yang mengenyit manja, disebalik raut wajah yang memikat, disebalik gerak-geri yang menawan, disebalik suara yang lunak mulus, tersimpan seribu kata disebalik bicara, tersimpan seribu makna tanpa pembayangnya, tersimpan seribu rahsia tanpa usulnya, tersimpan seribu rasa tanpa derianya. Bila hati mula bicara....

Jepun Oh Jepun!

By Katak Yang Hina
Nih gambo mak bapak aku ngan adik aku yang kat Jepun masa mak bapak aku melawat dia kat saner... Isk.. teringin giller aku nak gi saner. Nak usha teknologi diorang. Tuh ler... mak suruh blaja rerajin masa skolah dulu... ponteng.. Skarang terima ler akibatnya... Keja pon jadik kuli jer... padan muka aku. Bila ler aku nak gi jepun nih. isk...Ader sesaper nak amik aku jadik boss tak?? hehehe... Gaji 5K sbulan cukup le... lepas ler aku nak gi Jepun... huhuhuhu
 

0 comments so far.

Something to say?