Bila Hati Mula Bicara
Disebalik bibir yang meniti senyuman, disebalik mata yang mengenyit manja, disebalik raut wajah yang memikat, disebalik gerak-geri yang menawan, disebalik suara yang lunak mulus, tersimpan seribu kata disebalik bicara, tersimpan seribu makna tanpa pembayangnya, tersimpan seribu rahsia tanpa usulnya, tersimpan seribu rasa tanpa derianya. Bila hati mula bicara....

Teka mana satu aku

By Katak Yang Hina



Aaaa... Seperti tajuk diatas... sila cari mana satu aku..
 

5 comments so far.

  1. Anonymous December 5, 2008 at 2:39 PM
    hye... kita add link yea... kalu rajin singgah ler nurulsharul.blogspot.com
  2. BurungBelatuk December 7, 2008 at 7:57 PM
    suma cecomel belaka...ltak la tanda abc ka....kang aku mai lg teka,kalo btul dapat pe?
  3. kuIna December 18, 2008 at 5:12 PM
    jap nk tenung lama2 sikit...
    sama tp x serupa...
  4. Dba Ghani December 29, 2008 at 2:59 AM
    aku rasa.kau yg tengah2 tu kott
  5. Katak Yang Hina December 31, 2008 at 8:26 PM
    salah ler...
    gambo pertama tuh aku kat barisan ke 3 dari bawah... no 2 dari kiri

    gambo kedua plak aku barisan blakang skali. no 2 gak.. yang tengah kenyit mata tuh.

    gambo yang ketiga nih aku berdiri no 3... huahuhauhau... ensem tak?

Something to say?