Bila Hati Mula Bicara
Disebalik bibir yang meniti senyuman, disebalik mata yang mengenyit manja, disebalik raut wajah yang memikat, disebalik gerak-geri yang menawan, disebalik suara yang lunak mulus, tersimpan seribu kata disebalik bicara, tersimpan seribu makna tanpa pembayangnya, tersimpan seribu rahsia tanpa usulnya, tersimpan seribu rasa tanpa derianya. Bila hati mula bicara....

Stacy and The Fan Club

By Katak Yang Hina



Tak lama dulu aku dijemput untuk merakam video untuk Majlis Malam Mesra bersama Stacy and The Fan Club. Tuh pon tolong tolong jer. Tapi nak dijadikan citer... ader ler sorang mamat nih terlangar videocam aku. Pastuh jadik power cut-off. So video yang aku amik tuh jadik error. Siot betoi. Dah langgar tak cakap kat aku plak. Aku pon buat tak tau jer ler pasal aku ingat dah rakam semua. Jadik lepas tuh aku check balik... Video tuh tak leh digunakan. Sayang betul. Aku mintak maaf bebanyak kepada Fan Club Stacy terutama AJK yang bertungkus lumus. Anyway aku dapat gak snap beberapa gambo majlis tuh. So... Enjoy..

Sila klik gambo untuk tengok gambo lain

 

0 comments so far.

Something to say?