Bila Hati Mula Bicara
Disebalik bibir yang meniti senyuman, disebalik mata yang mengenyit manja, disebalik raut wajah yang memikat, disebalik gerak-geri yang menawan, disebalik suara yang lunak mulus, tersimpan seribu kata disebalik bicara, tersimpan seribu makna tanpa pembayangnya, tersimpan seribu rahsia tanpa usulnya, tersimpan seribu rasa tanpa derianya. Bila hati mula bicara....

Tag.. jangan tak tag!!

By Katak Yang Hina
1 Julai yang lepas, aku dah kena tag oleh cik Temah. Tolong jangan ban aku ek cik Temah... heheh... so ini reply aku...

Nama-Nama Timangan Anda:

+angah
+katak
+kerek
+fue
+ah fue
+fuad
+abang
+lelah
+talaat
+honey (hanya orang tuh jer leh panggil aku nih)


Anda Seorang Yang :
+Sabar tapi jangan provok.
+kurus keding
+berkulit gelap
+tak amik pusing
+rilek jer
+kuat merokok
+suka tangkap gambo orang tapi tak suka ditangkap gambo



Insan Teristimewa ?? Describekan Dia Terlalu Istimewa Dimata Anda

+Yang teristimewa skali adalah mak bapak aku.. tak der diorang... tak der ler aku... betoi tak?
+adik beradik aku... walau macam maner pon korang... korang tetap family aku..
+Lee Hui Ying a.k.a Wing - dia terlalu istimewa bagi aku.
+Kengkawan aku... korang tau siapa korang...


Lagu Kesukaan Anda :
+Aku sebenarnya layan jer semua genre. Indie, Rock, Punk, Oi!, Ska, Alternative, Hip Hop, R&B, dan banyak lagi.. tapi aku paling ske ROCK KAPAK.. mungkin sebab aku dilahirkan pada zaman tuh kot.


Makanan Kesukaan Anda :
+Aku paling suka burger daging. sekali makan aku bleh telan 3-5 biji burger. huhuahuahuahuha


WARNA KESUKAAN ANDA :

+ #0166A6


SIKAP YANG MEMBUATKAN ANDA STRESS:
+Cemburu
+Tak nak kalah
+Ego
+Penting diri sendiri
+Bodoh sombong
+Poyo




TIGA BENDA YANG MESTI ADA DALAM BEG ANDA
Aku tak pakai beg... tapi dalam wallet aku ader
+Duit (mesti ler)
+Name Card
+IC, Lesen, Road Tax, Kad Bank dan sewaktu dengannya


KALI TERAKHIR ANDA MENANGIS DAN KENAPA??
Ntah. Aku nih susah sket nak nangis... sedih tuh mungkin banyak kali kot



TAG 6 RAKAN ANDA

+MummySya
+Muncet
+sk8
+Ana Lipeh
+Jz
+Menteil
 

4 comments so far.

  1. Anonymous July 4, 2008 at 12:10 PM
    aku jawab daaahh huahauahuaua... mandi sat!
  2. j z . z July 4, 2008 at 5:49 PM
    adeih ako pun kene. teng angah, t ako jawab. ako tgh mud cuti nih. haih!!~
  3. cik temah July 5, 2008 at 11:23 AM
    hakhak... cayunk ko katak.. kekeke.. mana bleh aku ban ko wey!!
  4. Zura July 8, 2008 at 1:37 PM
    uihh...
    sin baek aku tk kena
    phew!~
    yg dulu tu pon aku tk buat lagik..
    nunggu la eh..
    aku kebizian sejak akhir2 ni..
    nak lepak mahbub pon teda masa
    he!~

Something to say?