Bila Hati Mula Bicara
Disebalik bibir yang meniti senyuman, disebalik mata yang mengenyit manja, disebalik raut wajah yang memikat, disebalik gerak-geri yang menawan, disebalik suara yang lunak mulus, tersimpan seribu kata disebalik bicara, tersimpan seribu makna tanpa pembayangnya, tersimpan seribu rahsia tanpa usulnya, tersimpan seribu rasa tanpa derianya. Bila hati mula bicara....

Bowling Time

By Katak Yang Hina
Semalam memang rekod aku main boling... ntah ape kena jin aku datang plak ari tuh.. macam kena loteri plak rasanya... pueh ati gile aku... actually aku baru tukar cara baling aku dari main hook kepada main spinner. Sebab aku rasa main hook nih tak syok sebab pin impack dia tak power..Korang tengok jer ler kasut old school aku nih... kalo korang nak tau... kasut nih adalahkasut yang diwariskan kepada aku setelah bapak aku pencen main boling nih... hehehe... tak dapat dah kasut nih dalam pasaran.


Ini ler member member aku yang slalu men boling sama.. bleh dikategorikan sebagai hantu hantu boling. Kalau kitorang main tuh... tempat riuhnya macam semua lane full.. Biasa ler... boling nih paling syok bila gelakkan orang lain.Huahahahahah

Yang nih yang buat aku tak percaya nih... aku pon tak tau dari mana datang jin ari tuh... terrer gak aku ek?? agak agak leh celen shalin zulkifli tak??
 

0 comments so far.

Something to say?