Bila Hati Mula Bicara
Disebalik bibir yang meniti senyuman, disebalik mata yang mengenyit manja, disebalik raut wajah yang memikat, disebalik gerak-geri yang menawan, disebalik suara yang lunak mulus, tersimpan seribu kata disebalik bicara, tersimpan seribu makna tanpa pembayangnya, tersimpan seribu rahsia tanpa usulnya, tersimpan seribu rasa tanpa derianya. Bila hati mula bicara....

Angkasawan Malaysia...

By Katak Yang Hina
Aku respek betoi ler kat angkasawan pertama Malaysia nih. Bukan senang beb nak lepas ujian dia. Macam aku nih... nak lepas ujian Sains Tingkatan 5 skarang nih pon blom tentu laie. Serius aku cakap... ari tuh aku ajo ler adik aku ( saja nak tunjuk terrer ler konon)... buka jer buku tengok dalam English. Mula ler aku pening. Bukannya aku tak terrer English... Kat skolah aku dulu aku nih kira top 10 ler dalam English ( nak tunjuk terrer laie)... tapi bila bukak buku diorang... langsung tak paham aku. maner pangkal maner ujung pon aku tak tau... Last last aku surrender jer.. Hehehe... Anyway ape ape pon... SALUTE pada lu kerana berjaya mencatat nama sebagai angkasawan no 1 Malaysia. Tapi persoalannya... Yang pergi ke orbit tuh... memang ler tetap akan ke orbit.. tapi kita yang tertinggal kat bumi nih.. takkan nak dok diam je?.. Cayukkkk.... Hidup mesti terus.!!~
 

1 comment so far.

  1. Ummi October 12, 2007 at 2:41 AM
    yaaa...saya amat bangga dgn Dr. SMS! malaysia buleh!

Something to say?